www.allegro2d.fora.pl
Forum na temat biblioteki Allegro
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum www.allegro2d.fora.pl Strona Główna
->
Kurs Allegro2D
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Allegro
----------------
Artykuły
Problemy
Tutoriale
Pomysły
Wykrywanie kolizji
AI - Sztuczna Inteligencja
Twórczość
Kurs Allegro2D
Grafika
Programowanie
----------------
C\C++
Pascal\Delphi
PHP i bazy danych
Inne
Kursy
Twórczość
Forum
----------------
Propozycje
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ju1ian
Wysłany: Śro 20:12, 04 Mar 2009
Temat postu: Szkielet aplikacji Allegro
Witam! Chciałbym przedstawić wam podstawowy szkielet aplikacji w Allegro. Mam nadzieję, że kod wszystko wyjaśni...
Cytat:
#include <allegro.h>
int main() {
allegro_init();
set_color_depth(16);
/* Głębia kolorów*/
set_gfx_mode(GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 640, 480, 0, 0);
/* ustawienie okna.
Jak ktoś chce pełny ekran to zamiast GFX_AUTODETECT_WINDOWED to GFX_AUTODETECT_FULLSCREEN */
install_keyboard();
install_mouse();
/* i inne inicjalizacje */
while (!key[KEY_ESC]) {
/* tu twój kod. poruszanie strzałkami itp. */
}
clear_keybuf();
// czyszczenie
return 0;
}
END_OF_MAIN() // zakończenie funkcji
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by
Sopel stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin